93426
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: Ľ metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, Ľ przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, Ľ sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, Ľ inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
Status dostępności:
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej