93367
Book
In basket
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka. Część 1 Życie w konsumpcji zawiera teksty opisujące konsumpcję jak istotny aspekt kultury, w której zanurzone są jednostki realizujące w niej swoje cele i zadania życiowe. Z kolei w części 2 Konsumpcja w życiu uwaga autorów skoncentrowana jest na jednostce i na tym, w jakim miejscu i w jaki sposób lokuje ona konsumpcję w swoim życiu.
Availability:
Suchy Las
There are copies available to loan: sygn. 316 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Target audience note
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again