93426
Book
In basket
Strategia reklamy, marki, produktów i usług / Agnieszka Dejnaka. - Wyd. 2, rozsz. - Gliwice : Helion, 2013. - 208 s. : il. ; 21 cm.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Availability:
Suchy Las
All copies are currently on loan: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 203-208.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again