Sortowanie
Źródło opisu
Katalog online
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(7)
Proza
(3)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(9)
Placówka
Suchy Las
(21)
Chludowo
(3)
Złotniki
(3)
Autor
Doliński Dariusz
(2)
Grzyb Tomasz
(2)
Bariso Justin
(1)
Batko Andrzej
(1)
Boyne John (1971- )
(1)
Brzeziński Wojciech
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Dembowski Paweł
(1)
Dzierzgowska Anna
(1)
Ekman Paul
(1)
Forward Susan
(1)
Frazier Donna
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Gladwell Malcolm
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Grzegorzewski Piotr
(1)
Guriev Sergei
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Harford Tim
(1)
Jagiełło Joanna (1974- )
(1)
Janiszewska Katarzyna
(1)
Kaźmierska Agata
(1)
Mazurek Krzysztof
(1)
Mierzyńska Anna
(1)
Olszewski Michał (1977- )
(1)
Petitcollin Christel
(1)
Phillips Tom
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pinotti Ferruccio
(1)
Raden Aja
(1)
Reed Amy
(1)
Rinder Mike
(1)
Rusinek Michał
(1)
Siewior-Kuś Alina
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stawiszyński Tomasz
(1)
Stout Martha
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Taibbi Matt
(1)
Treisman Daniel
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Wierzchowska Małgorzata
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żak Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(25)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Temat
Manipulacja (psychologia)
(24)
Socjotechnika
(5)
Dezinformacja
(4)
Perswazja
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Propaganda
(3)
Dziewczęta
(2)
Emocje
(2)
Fake news
(2)
Internet
(2)
Kłamstwo
(2)
Manipulacja
(2)
Media społecznościowe
(2)
Oszustwo
(2)
Polityka
(2)
Społeczeństwo
(2)
Walka informacyjna
(2)
Władza
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza danych
(1)
Autorytaryzm
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Big data
(1)
Bioenergoterapia
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Chorzy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dyktatura (ustrój)
(1)
Dyskurs
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dzieło Maryi
(1)
Empatia
(1)
Historia
(1)
Hubbard, L. Ron (1911-1986)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kościół katolicki
(1)
Marketing polityczny
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacje katolickie
(1)
Osobowość
(1)
Pedofilia
(1)
Pisarze
(1)
Politycy
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Postawy
(1)
Postprawda
(1)
Postęp
(1)
Pracocholizm
(1)
Prawda
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przestępstwo przeciw wolności seksualnej i obyczajności
(1)
Przyczynowość
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychotechnika
(1)
Psychoterapia
(1)
Racjonalizm
(1)
Rinder, Mike (1955- )
(1)
Ruchy religijne
(1)
Scjentologia (ruch kultowy)
(1)
Slogany polityczne
(1)
Software house
(1)
Sprawiedliwość
(1)
Statystyka
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sumienie
(1)
Szantaż (prawo)
(1)
Szkoły
(1)
Słownictwo
(1)
Teorie spiskowe
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Uzdrowienia
(1)
Wojna
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zaburzenia osobowości
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zemsta
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gdańsk (woj. pomorskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Poradnik
(7)
Esej
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Felieton
(1)
Literatura obcojęzyczna - angielska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Historia
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Religia i duchowość
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta książka przedstawia aż 100 takich technik wpływu społecznego, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego – nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie. Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO? Czy te przykłady brzmią znajomo? A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać? Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania: (1) Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego? (2) Co na ten temat mówią badania? (3) Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki? Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego – nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Złotniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 MGZ [ZŁ magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wydanie drugie rozszerzone. - Gliwice : Helion, 2011. - 244, [4] strony ; 22 cm.
Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The tipping point is that magic moment when an idea, trend, or social behavior crosses a threshold, tips, and spreads like wildfire. Just as a single sick person can start an epidemic of the flu, so too can a small but precisely targeted push cause a fashion trend, the popularity of a new product, or a drop in the crime rate. This widely acclaimed bestseller, in which Malcolm Gladwell explores and brilliantly illuminates the tipping point phenomenon, is already changing the way people throughout the world think about selling products and disseminating ideas. Gladwell introduces us to the particular personality types who are natural pollinators of new ideas and trends, the people who create the phenomenon of word of mouth. He analyzes fashion trends, smoking, children's television, direct mail, and the early days of the American Revolution for clues about making ideas infectious, and visits a religious commune, a successful high-tech company, and one of the world's greatest salesmen to show how to start and sustain social epidemics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Lit. obca [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu "Wywierania wpływu na ludzi", zaktualizowanym i wzbogaconym o wiele nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i niezwykle obrazowy sposób. Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią "tak”. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach – nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki. W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej