Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog online
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Suchy Las
(8)
Autor
Baranowski Maciej
(2)
Sikorski Witold
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Briggs Jason R
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Kapustka Krzysztof
(1)
Kowalczuk Jolanta
(1)
McManus Sean
(1)
Niemira Karolina
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Stanley Juliet
(1)
Sweigart Al
(1)
Turner Jake
(1)
Vaughan Lee
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Młodzież
(6)
Dzieci
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dorośli
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1524)
Literatura polska
(912)
Literatura amerykańska
(782)
Powieść angielska
(774)
Powieść polska
(742)
Programowanie (informatyka)
(-)
powieść amerykańska
(566)
Lektura szkolna
(511)
Audiobook
(508)
Poezja polska
(419)
Polska
(415)
Literatura angielska
(414)
Powieść młodzieżowa
(401)
Kobieta
(396)
Literatura dziecięca polska
(379)
Bajki
(377)
Powieść obyczajowa
(363)
Powieść francuska
(355)
Opowiadania dla dzieci
(343)
powieść angielska
(323)
literatura dla dzieci
(318)
Fantastyka
(306)
Powieść przygodowa
(285)
Powieść fantastyczna
(279)
Historia
(268)
bajeczki
(266)
II wojna światowa (1939-1945)
(231)
Zwierzęta
(229)
Żydzi
(215)
Uczucia
(208)
Psychologia
(206)
Biografia
(195)
Filozofia
(187)
Pamiętniki polskie
(186)
Sztuka
(180)
Biografie
(176)
Wojna 1939-1945 r.
(173)
powieść dla młodzieży
(173)
Boże Narodzenie
(166)
Życie codzienne
(158)
Literatura młodzieżowa polska
(154)
Literatura francuska
(152)
Literatura innych narodów
(152)
Wychowanie w rodzinie
(152)
Rodzina
(151)
Dziecko
(150)
Język polski
(148)
Publicystyka polska
(147)
literatura polska
(142)
Miłość
(140)
Powieść niemiecka
(140)
Wielkopolska
(140)
literatura amerykańska
(135)
Literatura
(134)
biografie
(133)
Polityka
(132)
Literatura rosyjska
(128)
opowiadania dla dzieci
(127)
Poznań
(124)
powieść fantastyczna
(124)
Powieść dla młodzieży
(122)
Powieść rosyjska
(120)
Relacje międzyludzkie
(118)
Kultura
(117)
Literatura dziecięca angielska
(117)
Literatura obcojęzyczna - angielska
(116)
Pisarze polscy
(115)
Powieść kryminalna
(115)
powieść młodzieżowa
(115)
Powieść młodzieżowa polska
(112)
poezja polska
(112)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(111)
Fizyka
(110)
literatura dla młodzieży
(106)
literatura innych krajów
(105)
Dramat polski
(104)
literatura angielska
(102)
Powieść sensacyjna
(101)
Reportaż polski
(98)
Ekologia
(97)
Samorealizacja
(97)
Medycyna
(94)
Literatura niemiecka
(92)
Pedagogika
(92)
Powieść młodzieżowa angielska
(91)
Nauka
(89)
Przyjaźń
(89)
powieść
(89)
Śledztwo i dochodzenie
(89)
Dzieci
(87)
Przyroda
(86)
Wojsko
(86)
Duchowieństwo katolickie
(85)
Malarstwo
(85)
Geografia
(84)
Psy
(84)
Śmierć
(82)
Odżywianie
(81)
Poezja
(81)
Architektura
(80)
Kościół katolicki
(79)
Gatunek
Poradnik
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(5)
Hobby i czas wolny
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
„Python dla dzieci. Programowanie na wesoło” to atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania, napisane z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Autor - Jason R. Briggs z anielską cierpliwością omawia podstawy tego języka na bazie jedynych w swoim rodzaju (często zabawnych) programów, pełnych głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i nie tylko. Wszystkie wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalną lekkość. Celem zadań, zawartych na końcu rozdziałów, jest trening szarych komórek i rozwój zdolności pojmowania. Po przeczytaniu książki dziecko będzie mieć na koncie dwie napisane gry: klon znanego wszystkim Ponga oraz „Pan Patyczak pędzi do wyjścia” - zręcznościową grę platformową ze skokami, animacjami i nie tylko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P/III [SL Oddział dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft. Mistrz budownictwa)
Zostań mistrzem budownictwa w grze minecraft! Dzięki temu szczegółowemu przewodnikowi stworzysz 15 niesamowitych arcydzieł architektury, wzorowanych na prawdziwych budynkach i konstrukcjach z różnych epok. Znajdziesz tu łatwe, średnie i trudne budowle, jak również porady ekspertów, które pomogą ci zdobyć nowe umiejętności. Stworzysz starożytne piramidy, statki piratów, rakiety i ekologiczne domy. Użyj swojej wyobraźni i projektuj wspaniałe budowle! [Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 62/III [SL Oddział dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python niezaprzeczalnie ułatwia naukę programowania. Ale kiedy zrozumiesz już podstawy, co dalej? Może potrzebujesz inspiracji do kolejnego weekendowego projektu? Dzięki Python mniej poważnie odkryjesz najdalsze zakątki galaktyki, dusze poetów, świat finansów, oszustwa szpiegów i więcej - używając modułów takich jak tkinter, matplotlib, cProfile, Pylint, pygame, pillow i python-docx. Śledź i rozwijaj umiejętności rozwiązywania problemów: Pomóż Jamesowi Bondowi złamać zaawansowany technologicznie sejf za pomocą algorytmu wspinaczki na wzgórze Pisz wiersze za pomocą analizy łańcucha Markowa Wyhoduj rasę gigantycznych szczurów za pomocą algorytmów genetycznych Zaplanuj bezpieczną emeryturę dzięki symulacji Monte Carlo Modeluj Drogę Mleczną i oblicz nasze szanse na wykrycie obcych cywilizacji Mapuj Marsa i ucz się mechaniki orbitalnej za pomocą własnej, osobistej sondy kosmicznej I wiele więcej! Niezależnie od tego, czy chcesz zdobyć nowe umiejętności w języku Python, czy po prostu potrzebujesz kreatywnych ćwiczeń programistycznych, w książce znajdziesz niekończącą się edukacyjną i naukową zabawę. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej