Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog online
(19)
Forma i typ
Książki
(18)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
Placówka
Suchy Las
(19)
Autor
Banfi Jaime Abello
(1)
Barry Pete
(1)
Borówka Ewa
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dell Dennison
(1)
Escamilla Óscar
(1)
Flisek Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hatalska Natalia
(1)
Heath Robert
(1)
Huebner-Wojciechowska Joanna
(1)
Jachnis Anna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jones John Philip
(1)
Kapuściński Ryszard
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Lance Steve
(1)
Lane W.Ronald
(1)
Maas Jane
(1)
Martínez Tomás Eloy
(1)
Michnik Adam
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nadotti Maria
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Russell J.Thomas
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Strużycki Marian
(1)
Stępkowska Edyta
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Szymków Magdalena
(1)
Terelak Jan F
(1)
Tobey Linda
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woll Jeff
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1524)
Literatura polska
(912)
Literatura amerykańska
(782)
Powieść angielska
(774)
Powieść polska
(742)
Reklama
(-)
powieść amerykańska
(566)
Lektura szkolna
(511)
Audiobook
(508)
Poezja polska
(419)
Polska
(415)
Literatura angielska
(414)
Powieść młodzieżowa
(401)
Kobieta
(396)
Literatura dziecięca polska
(379)
Bajki
(377)
Powieść obyczajowa
(363)
Powieść francuska
(355)
Opowiadania dla dzieci
(343)
powieść angielska
(323)
literatura dla dzieci
(318)
Fantastyka
(306)
Powieść przygodowa
(285)
Powieść fantastyczna
(279)
Historia
(268)
bajeczki
(266)
II wojna światowa (1939-1945)
(231)
Zwierzęta
(228)
Żydzi
(215)
Uczucia
(208)
Psychologia
(206)
Biografia
(195)
Filozofia
(187)
Pamiętniki polskie
(186)
Sztuka
(180)
Biografie
(176)
Wojna 1939-1945 r.
(173)
powieść dla młodzieży
(173)
Boże Narodzenie
(166)
Życie codzienne
(158)
Literatura młodzieżowa polska
(154)
Literatura francuska
(152)
Literatura innych narodów
(152)
Wychowanie w rodzinie
(152)
Rodzina
(151)
Dziecko
(150)
Język polski
(148)
Publicystyka polska
(147)
literatura polska
(142)
Miłość
(140)
Powieść niemiecka
(140)
Wielkopolska
(140)
literatura amerykańska
(135)
Literatura
(134)
biografie
(133)
Polityka
(132)
Literatura rosyjska
(128)
opowiadania dla dzieci
(127)
Poznań
(124)
powieść fantastyczna
(124)
Powieść dla młodzieży
(122)
Powieść rosyjska
(120)
Relacje międzyludzkie
(118)
Kultura
(117)
Literatura dziecięca angielska
(117)
Literatura obcojęzyczna - angielska
(116)
Pisarze polscy
(115)
Powieść kryminalna
(115)
powieść młodzieżowa
(115)
Powieść młodzieżowa polska
(112)
poezja polska
(112)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(111)
Fizyka
(110)
literatura dla młodzieży
(106)
literatura innych krajów
(105)
Dramat polski
(104)
literatura angielska
(102)
Powieść sensacyjna
(101)
Reportaż polski
(98)
Ekologia
(97)
Samorealizacja
(97)
Medycyna
(94)
Literatura niemiecka
(92)
Pedagogika
(92)
Powieść młodzieżowa angielska
(91)
Nauka
(89)
Przyjaźń
(89)
powieść
(89)
Śledztwo i dochodzenie
(89)
Dzieci
(87)
Przyroda
(86)
Wojsko
(86)
Duchowieństwo katolickie
(85)
Malarstwo
(85)
Geografia
(84)
Psy
(84)
Śmierć
(82)
Odżywianie
(81)
Poezja
(81)
Architektura
(80)
Kościół katolicki
(79)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia reklamy, marki, produktów i usług / Agnieszka Dejnaka. - Wyd. 2, rozsz. - Gliwice : Helion, 2013. - 208 s. : il. ; 21 cm.
Książka "Strategia reklamy marki, produktów i usług" opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus… Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej. Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest zawód dla cyników / Ryszard Kapuściński ; posł. Adam Michnik. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN, 2016. - 123, [5] s. : il. kolor. ; 25 cm.
Książka, to zapis trzech spotkań Ryszarda Kapuścińskiego, które miały miejsce we Włoszech w roku 1994 i 1999 (ta część pod redakcją włoskiej dziennikarki Marii Nadotti), a także warsztatów, które w latach 2000-2002 poprowadził dla dziennikarzy z Ameryki Łacińskiej. Wielki reporter przypomina, co jest najważniejsze w tym zawodzie, a także dzieli się swoim doświadczeniem z młodszymi kolegami. Warto przypomnieć te fundamentalne prawdy w czasach, gdy różnica między dziennikarzami a pracownikami mediów coraz bardziej się zaciera, gdy obserwujemy coraz powszechniejszą tabloidyzację mediów, a w informacjach już coraz mniej ważna bywa prawda, a tylko ich atrakcyjność i klikalność. To książka nie tylko dla dziennikarzy chcących szlifować swój warsztat, ale także fascynujące spotkanie z niezwykłym erudytą i wnikliwym obserwatorem świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 236 s. ; 23 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów, opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych narzędziach i wykorzystywanych obecnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej