Blythe Sally Goddard
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog online
(2)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Suchy Las
(1)
Chludowo
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2479)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Blythe Sally Goddard
(-)
Konopnicka Maria
(347)
Zarawska Patrycja
(320)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk
(306)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam
(261)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Kraszewski Józef Ignacy
(220)
Roberts Nora
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Słowacki Juliusz
(169)
Prus Bolesław
(167)
Mosiewicz Maria
(164)
Steel Danielle
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Drewnowski Jacek
(157)
Orzeszkowa Eliza
(156)
Chotomska Wanda
(152)
Fabianowska Małgorzata
(148)
Mazan Maciejka
(145)
Lindgren Astrid
(143)
Żeromski Stefan
(140)
Lech Justyna
(138)
Domańska Joanna
(131)
Rolando Bianka
(131)
Webb Holly
(131)
Kasdepke Grzegorz
(130)
Disney Walt
(128)
Strzałkowska Małgorzata
(126)
Zimnicka Iwona
(126)
Stanecka Zofia
(125)
Stelmaszyk Agnieszka
(122)
Skalska Katarzyna
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Goscinny René
(118)
Cieślik Donata
(116)
Gawryluk Barbara
(113)
King Stephen
(110)
Mortka Marcin
(109)
Ross Tony
(109)
Zadura Janusz
(108)
Frączek Agnieszka
(107)
Szulc Andrzej
(107)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Mróz Remigiusz
(105)
Popławska Anna
(105)
Cholewa Piotr W
(104)
Onichimowska Anna
(104)
Supeł Barbara
(104)
Bourgeois Paulette
(102)
Fabisińska Liliana
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Andersen Hans Christian
(101)
Napierski Stefan
(101)
Oklejak Marianna
(101)
Rusinek Michał
(101)
Montgomery Lucy Maud
(100)
Braiter Paulina
(99)
Królicki Zbigniew A
(97)
Skowrońska Emilia
(97)
Christie Agatha
(96)
Kijowska Elżbieta
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Piotrowska Eliza
(96)
Puszczewicz Marek
(96)
Musierowicz Małgorzata
(95)
Siemianowski Roch
(95)
Spirydowicz Ewa
(95)
Brzechwa Jan
(94)
Dragun Jacek
(94)
Doyle Arthur Conan
(93)
Kraśko Jan
(93)
Więckowski Maciej
(92)
Gosztyła Krzysztof
(91)
Gralak Anna
(90)
Możdżyńska Aldona
(90)
Shakespeare William
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Dobrowolski Patryk
(89)
Polkowski Andrzej
(89)
Górecka Barbara
(88)
Kledzik Emilia
(88)
Ochab Janusz
(88)
Asnyk Adam
(87)
Clark Brenda
(87)
Głowińska Anita
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Pratchett Terry
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Badania przesiewowe
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Odruchy
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Psychologia popularna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Znaczny odsetek uczniów wykazuje niedojrzałą sprawność ruchową oraz niestabilność postawy. Taka niedojrzałość neuromotoryczna jest często uwarunkowana nagromadzeniem się odruchów pierwotnych (u prawidłowo rozwijających się dzieci odruchy pierwotne występują do szóstego miesiąca życia, a następnie zostają zastąpione reakcjami posturalnymi). Badania wskazują na bezpośredni związek pomiędzy niedojrzałością układu ruchowego a osiągnięciami w szkole. Dzięki odpowiedniemu wsparciu oraz szkoleniom nauczyciele oraz inni specjaliści mogą nauczyć się, jak rozpoznawać oznaki opóźnienia rozwojowego, aby dziecko mogło być skierowane do odpowiedniego terapeuty albo też objęte odpowiednim programem ćwiczeń. Książka stanowi zestaw narzędzi pozwalających: rozpoznać, u których dzieci występują niedojrzałe odruchy, wprowadzić program ćwiczeń fizycznych oraz ocenić wyniki. Książka została podzielona na trzy części: w części pierwszej przedstawiono serię testów przesiewowych dla dzieci w wieku 4-7 lat, pozwalających sprawdzić obecność trzech odruchów, kontrolę równowagi statycznej, koordynację, percepcję wzrokową oraz integrację wzrokowo-ruchową. W części drugiej omówiono podobną serię testów przesiewowych dla dzieci od siódmego roku życia wzwyż. Część trzecia zawiera pełen program ćwiczeń integrujących, który można realizować w pracy z całą klasą lub też z mniejszymi grupami dzieci w trakcie jednego roku szkolnego. Sally Goddard Blythe jest dyrektorem Instytutu Psychologii Neurofizjologicznej (INPP) w Chester, zajmującego się oceną i nadzorem programów wyrównawczych dla dzieci i dorosłych ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, agorafobia i napadami paniki. Jest autorką uznanych publikacji, m.in. Odruchy, uczenie się i zachowanie... (2005), Harmonijny rozwój dziecka (2010), Jak osiągać sukcesy w nauce (2011).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Chludowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [CH magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaczny odsetek uczniów wykazuje niedojrzałą sprawność ruchową oraz niestabilność postawy. Taka niedojrzałość neuromotoryczna jest często uwarunkowana nagromadzeniem się odruchów pierwotnych (u prawidłowo rozwijających się dzieci odruchy pierwotne występują do szóstego miesiąca życia, a następnie zostają zastąpione reakcjami posturalnymi). Badania wskazują na bezpośredni związek pomiędzy niedojrzałością układu ruchowego a osiągnięciami w szkole. Dzięki odpowiedniemu wsparciu oraz szkoleniom nauczyciele oraz inni specjaliści mogą nauczyć się, jak rozpoznawać oznaki opóźnienia rozwojowego, aby dziecko mogło być skierowane do odpowiedniego terapeuty albo też objęte odpowiednim programem ćwiczeń. Książka stanowi zestaw narzędzi pozwalających: rozpoznać, u których dzieci występują niedojrzałe odruchy, wprowadzić program ćwiczeń fizycznych oraz ocenić wyniki. Książka została podzielona na trzy części: w części pierwszej przedstawiono serię testów przesiewowych dla dzieci w wieku 4-7 lat, pozwalających sprawdzić obecność trzech odruchów, kontrolę równowagi statycznej, koordynację, percepcję wzrokową oraz integrację wzrokowo-ruchową. W części drugiej omówiono podobną serię testów przesiewowych dla dzieci od siódmego roku życia wzwyż. Część trzecia zawiera pełen program ćwiczeń integrujących, który można realizować w pracy z całą klasą lub też z mniejszymi grupami dzieci w trakcie jednego roku szkolnego. Sally Goddard Blythe jest dyrektorem Instytutu Psychologii Neurofizjologicznej (INPP) w Chester, zajmującego się oceną i nadzorem programów wyrównawczych dla dzieci i dorosłych ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, agorafobia i napadami paniki. Jest autorką uznanych publikacji, m.in. Odruchy, uczenie się i zachowanie... (2005), Harmonijny rozwój dziecka (2010), Jak osiągać sukcesy w nauce (2011).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Suchy Las
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [SL Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej